Etiketler

, , , , , , ,

20130210_182705

Malzemeler;

Pita ekmegi

Kisi sayisina gore somon baligi(2 fileto kullandim ben)

Bir cay kasigi karabiber

Bir cay kasigi kekik

1 dis sarimsak

Bir cay kasigi kirmizi biber

Yarim limon suyu

Tuz,siviyag

 Buzluktan cikardigim somonlari tam cozulmeden ince ince kestim,baharat,sarimsak ve limon suyu ile harmanlayarak 15 dakika beklettim(vaktim olmadigi icin,yarim saat beklerse daha guzel oluyor).Daha sonra genis bir tavaya 1-2 kasik siviyag koyarak baliklari ,orta ateste,uzerine kapak kapatmadan,sik sik karistirarak pisirdim.

20130210_182659

 

 Isterseniz hazirladiginiz herhangi bir salata ile,ya da sadece balikla sandvic yapabiliyorsunuz.Ekmegin ici olmadigi icin hem cok hafif oluyor,hem de baligin ve salatanin lezzetini daha iyi alabiliyorsunuz:))

Afiyet olsun…

