Etiketler

, , , , ,

20130204_190300

Malzemeler:

3 yumurta

1 bardak seker

1 bardak sut

Yarim bardak siviyag

Bir kucuk kase dogranmis kayisi

Bir kucuk kase kuru uzum

Uc adet dogranmis incir

Bir kucuk kase iri kirilmis ceviz

Kabartma tozu,vanilya,bir tatli kasigi kakao

Aldigi kadar un

20130204_190209 (2)

 

 Oncelikle firinimizi  175 derceye getiriyoruz,kalibimizida tereyagi ile yaglayip kenarda hazir bekletiyoruz.

  Yumurta ve sekeri 5 dk cirpiyoruz,yagi ve sutu ekleyerek tahta kasika karistiriyoruz.

  Kabartma tozu vanilya ve unu bir kapta karistirip yavas yavas ekliyoruz yumurtali karismimiza..

  En son kuru meyvelerimizide una bulayip karisimin icine dokuyoruz,cok az karistiriyoruz  ve onceden isittigimiz firinda ilk 20 dakika hic firini acmadan,ustu iyice kizarana kadar pisiriyoruz.

  Ben  kuru meyveleri katmadan once kek hamurundan kucuk bir kaseye ayirdim,icine biraz kakao koydum,karistirdim ve meyveleri beyaz hamura ekledikten sonra uzerine kakaolu karisimdan gezdirdim.

20130204_190201Bomba bir kek oldu:))

Afiyet olsun….

