Etiketler

, , , , ,

20130130_184733

 

 

Aslinda bu bibercikleri kozlemek icin almistim fakat daha sonradan bunlarin aslinda cok guzel dolma olabilcegini dusundum:))Kaldi ki oyle de oldular,hele sarilar..

Dolmanin ici:

 Bir tane sogani ince ince kiyip biraz zeytinyaginda kavurdum,sonra biraz kiyma katip kavurmaya devam ettim.Sonra bir kasik salca,karabiber ,kirmizi biber ve tuz ekleyip pirinci de ilave ederek biraz daha kavurdum.Yarim cay bardagi suyu ilave edip biraz karisitrdiktan sonra agzini kapatip dinlemeye biraktim.

Bu esnada biberlerin agzilarini actim dikkatlice,cunku cok kucuk olduklari icin zorlandim.

Sap kisimlarini atmadim,cunku tohumlari temizleyip kapak yaptim.

Biberlerimizi hazirladigimiz harcla doldurdum,yaklasik iki cay kasigi aldi herbiri:)))

20130130_185003

 

Tencereye hic bosluk kalmayacak sekilde dizdim.Biberlerin yarisini gececek sekide su koydum,uzerine biraz tuz ve zeytinyagi gezdirdim bir de…

Soguduktan sonra yogurtla servis ettim,Omer baba ve Yusuf esadcigim bayildi:)))

Sirada bekleyen tarifim annemin ellerinden ispanakli ekmek…

Coming soon:)))

 

