Etiketler

, , , , , , , , ,

Gectigimiz hafta sonu, Guney Kis kampi icin,guzel bir sonbahar gunu dustuk yollara..3 yildir Kuzeydeki kamplara katiliyorduk,bu sene guney kampi..Bu yil kalabalik degildik ama elh feyizli ve bereketli gecti,sayinin onemsizligine bir kere daha sahit olduk…

 Istiklamet Hotsprings/Arkansas.Amerikanin en guzel manzaralari..Sonbahar ve ilkbahar..Agaclardaki renk cumbusu gercekten gormeye deger..

 

 Yol boyunca genelde agaclar ve ucsuz bucaksiz tarlalar vardi.Bunlar arasinda gordugumuz bir tabela bizi guldurdu.”tourist info”yaziyordu,bizde buraya turistmi gelir yaa diye kendi kendimize guluyorduk ki,bu manzarayla karsilastik:)

 

 Nehiri icindeki agaclar ve ozellikle kokleri cok enteresan.Netten biraz arastirmaya calistim fakat tam manasiya bir bilgiye ulasamadim,kayik turlari felan yapiliyormus ama manzara gercekten gormeye deger..

 

Giderken gafil avlandik,ama donuste sirf resim cekmek icin yol kenarlarinda durduk:)

Bu da o agaclarin arasinda sakin sakin yuzen ordekcik.

 

Bunlarda agaclarin kokleri..nedense bana urkutucu geldi biraz:))

 

Belli araliklarla iskeler yapilmis..Tabi Omer Baba beni arabada bekledigi icin kenardan resim cekmekle yetindim:)

 

Namazlarimizi kilmak icin durdugumuz bir rest areadan..uc katli cok guzel bir iskele yapmislar,Yusufu zor arabaya goturduk,bici biciya bakacakmis:))

 

Cok tatli bir agac;))

 Rabbimizin guzeligini kurumus bir yaprakta da,yeni acmaya basayan bir tomurcukta da gorebilmek..

 

Bu da bize bahsedilen minik guzellik..

To be continued…:)))

