Etiketler

, , , , , , , , , ,

Turkiyedekilere hayirli sabahlar,Amerikadakilere iyi geceler efendim..

  Ben de baslikta gordugunuz uzere seri canta uretimine basladim:)Cok eglenceli,farkli seyler ortaya cikarmak  iyi hissettiriyor gercekten.

 Bugun iki tane canta diktim.Bu cantayi kendi cantamdan bakarak diktim,cok basitti,bizde dunyanin parasini verip aliyroz iste:))

Mankenimiz yine is basinda:)Bugun biraz rahatsiz oldugumdan tutma yerleriyle ugrasamadim fazla, kurdeleden yaptim.Bunun yapiliisni yazacagim insaallah..

  Birde bu seker cantayi diktim,saat 11 suan,simdi bitirdim ve pc nin basina oturdum:))Nasil olacagini bilmedigim icin asamalarini resimlemedim,fakat ikinci kez yaptigimda yapilisini yayinlarim insaallah..

Bunu da bir resimde gordum,olcmeden bicmeden yaptim ama fena olmadi.

Buzguleri yapmak biraz ugrastirsa da,degdi galiba:))

Gelelim ilk resimdeki cantamizin yapilisina:

1-47cm-17cm 2 adet parca   /4cm-15,5cm 1 adet parca  /8cm-5,5cm 2 adet parca kesiyoruz.

Duz pembe renk olanlar:8cm-5,5cm

Onun alt tarafindaki:4cm-15,5cm

Yan tarafindaki buyukler:47cm-17cm

 Oncelikle iki buyuk parcayi en kisimlarindan birbirine dikiyoruz.

Daha sonra duz pembe olan kumaslarimizi cep olarak dikecegimiz icin,once enine olan bir kenarini ice dogru kivirip dikiyoruz ki cebimizin agzi hazir osun.Daha sonra diger birlestirdigimiz parcalardaki dikis yerine tam ortalayarak cebimizi dikiyoruz.

Her ne kadar benim tam ortalanmamissa da siz daha dikkatli olun:)

Iki kenara bu islemi uyguadiktan sonra alt kismini dikmeye geldi sira..

Aslinda bu parcayi meyve desenli kumastan kesmistim ama daha sonra digerinden kestim,olcu ayni.Kumasimizi cepleri diktigimiz tarafa once monte ediyoruz,daha sonra dikiyoruz.

Bu asama biraz ugrasitiriyor,ama duzgun teger yaparsaniz rahatca dikebilirsiniz.

Cantamizin iskeleti hazir:)

Agiz kismini da iceri dogru iki kere kivirarak dikiyoruz.

Tutma yerlerini kurdeleden yaptim,ins diger cantalarda tutma yerinin yapilisini yazacagim.

Cantamiz haziiirr:))

Gule gule kullanalim…

Hosca bakin zatiniza….

