Etiketler

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Allah’in  izniyle bu senede Kurban Bayramina eristik(gerci hala erismis sayilmayiz ama en azindan Zilhicce ayina erdik:)Bu yilda yanliz basimiza bayram gecirecek olmanin burukugu var ise de ,bir iki ay icinde Turkiye’ye gidecek olmanin da sevinci var.

 Her Turkiye ziyareti planladigimizda,aylar onceden basliyor hediye telasi:)Eminim bu buradaki herkes icin boyledir:)

 Bu sene degisiklik olsun,hemde annemlere,arkadaslarima benden bir hatira kalsin diyerek canta ve posetlikler dikmeye karar verdim.Bugun iki tanesini diktim bile..

Mankenligi sagolsun lambamiz ustlendi:)Bu daha once yayinlamis oldugum ekmek cantasi ,ufak tefek degisikler yaptim sadece,bir kurdele kondurdum,saplarinida kumastan yapmadim bu sefer..

Icine birseyler koydugunuzda boyle gorunecek:)

 

Bu da diger cantamiz,mankenimiz yine lamba:)

Aslinda bu yanlislikla ortaya cikti ama fena da olmadi.Normalde cantayi dikerken kumasi belli olculerde kesmek gerekiyor,bende kendi kafamdan kestim,cok genis oldu,bende bu sefer agiz kismindan kurdele gecirerek buzdurdum ve birde tutma yeri ekledim.

Insaallah yapiliisini ve olculerini ilerleyen gunlerde  yayinlayacagim.Her defasinda resim cekmek istiyorum her asamasinda fakat yaparken oyle heyecanlaniyorum ki herseyi unutuyorum:))Acemilikten olsa gerek…

Simdilik hoscakalin…

