Etiketler

, , , , ,

Bugun nerdeyse tum gunumu aldi ama masa ortusunu bitirdim,nasil olacagini cok merak ettigim icin hemen yaptim:)

Cok fazla resimleyemedim acikcasi,bende baska bir blogdan bakarak yaptim ve anlamakta biraz zorluk cektim:)

Oncelikle kenarlarina overlock cektim,ama overlock yapmayacak olanlar once 2 cm ,sonrada 5 cm iceriye katliyoruz ve igneliyoruz(ya da tegerleyebilirisniz).Igneledigim yerden utuledim,baya ise yaradi.

Koselerini resimdeki gibi yapiyoruz,devamina burdan http://tesetturgelinlikfiyatlari5.blogspot.com/2012/07/anlatml-masa-ortusu-dikimi.html bakabilirsiniz.

Ozellikle koseleri cok iyi utulememiz gerekiyor.

Bu da kosenin dikilmis hali,artik burdan dort bir tarafi dikiyoruz.

Bu da dikilmis hali,yanlizca kurdelasi gecilecek.Kurdelayi da kenar dikisinin ustu kapanacak sekilde diktim,cok dikkatli bakildiginda hatalar gorulebiliyor ama uzaktan bakinca harika oldu:))Bende o yuzden uzaktan resim cektim.

Iste bitmis halii:)))

Sabahi bekleyemedigim icin isikta resimler degisik cikti.

Ilk defa kendi yaptigim birseyi kullanacagim.Bence guzel odu:))yapmak isteyenlere kolay gelsin…

